duminică, 16 mai 2010

Sculaţi, voi oropsiţi ai vieţii, Voi, osîndiţi la foame, sus!

Debout, les damnés de la terre
Debout, les forçats de la faim
La raison tonne en son cratère
C'est l'éruption de la fin
Du passé faisons table rase
Foules, esclaves, debout, debout
Le monde va changer de base
Nous ne sommes rien, soyons tout

  C'est la lutte finale
  Groupons-nous, et demain
  L'Internationale
  Sera le genre humain :

Un comentariu:

  1. A férjem több mint 6 hónapra elhagyott engem és a gyerekeimet, minden remény elveszett. Azt hittem, soha többé nem fogom látni a férjemet, mert letiltott minden közösségi oldalon, ahol kapcsolatba léphetek vele. Emiatt szomorú és összetört szívem volt, amíg nem találkoztam Dr. Ellennel. Elmagyaráztam neki mindent, és megígérte, hogy 3 napon belül minden rendben lesz. Követtem az utasításait, és a varázslatok végeztével meglepetésemre a férjem felhívott és bocsánatért könyörgött. Most a férjem hazajött, és nagyon jól bánik velem, és boldogan élünk együtt, forduljon hozzá segítségért:
    *ha szeretnél újra egyesülni szeretteiddel.
    *ha teherbe szeretne esni.
    *ha bármilyen betegséget meg akar gyógyítani.
    *ha spirituális erőre vágysz.
    *Ha le akarja állítani az abortuszt.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere